View unanswered posts | View active topics It is currently Thu Mar 28, 2024 3:12 pm



Reply to topic  [ 548 posts ]  Go to page Previous  1 ... 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53 ... 55  Next
Informacje o grze 
Author Message
User avatar

Joined: Fri Feb 13, 2015 4:40 pm
Posts: 8
Location: Poland
Reply with quote
Post Re: Informacje o grze
Z tego co zdążyłem zauważyć to wiedźmy mają przesrane, bo kopniak berka nie pozwala im na obronę. Spodobała mi się nowa umiejętność sapera - ta ochronna kopułka, z pewnością zmieni ona wygląd rozgrywki.

_________________
<Kowabunga>
Xevelos
Kecay
_Ryuzaki_
SorryForTheMess
TypowyZdzich
Disase
Esasid


Mon Jun 27, 2016 7:28 pm
Profile
User avatar

Joined: Mon Jun 02, 2014 11:09 pm
Posts: 416
Location: Poland!
Reply with quote
Post Re: Informacje o grze
?
Kopniak można nadal prosto zablokować. Nie widzę problemu.

_________________
Panzar... Panzar Boy.. Panzar! Hahaha!
    Bum Tararara! Za oknami noc!
    Czego chcesz dziewczyno, ja wiem - Panzara!
    Bum Badiradira! Chodź kochanie, chodź!
    Nie bój, nie bój się Panzara, oo!


Mon Jun 27, 2016 10:02 pm
Profile

Joined: Tue Jan 26, 2016 12:33 pm
Posts: 7
Reply with quote
Post Re: Informacje o grze
Wg mnie większość zmian nie była potrzebna. Tutorial lepszy, ale wątpię żeby ktoś się z niego nauczył, niestety. Gra na niskich poziomach została bardzo urozmaicona, przykładowo pierścień nieśmiertelności czy doskok już na 5 ;) Na większości klas nie wiadomo co wybierać. I jeszcze mapa w nowym trybie, bardzo ładna. No i te zmiany na plus.

Ale po co było się czepiać many i energii to ja nie rozumiem. A z zarazą inka to już przesada. Po co komu umiejętność, która nie potrafi zabić? Wiem, że była bardzo mocna, ale bez przesady, wystarczyło tylko zmniejszyć obrażenia czy zwiększyć koszt i już. To teraz czekam na to aż wysysanie też nie będzie zabijało, i w sumie wiele innych umiejętności nie, bo po co? Niech nie zabija działo kanoniera, dobicie berserkera i inne tego typu zbyt silne umiejętności. Bo przecież jeśli się przez nie ginie to są za silne i trzeba to zmienić! :D Kolejną wadą aktualizacji jest pasek HP u wrogów. U konstrukcji powinien zostać, ale u graczy musi być zlikwidowany, bo to jak dla mnie zbyt duże ułatwienie i przez to Panzar za bardzo upodabnia się do innych gier. Teraz czekać tylko na minimapę...

No cóż, na pewno wiele się zmieniło. Lepsze/gorsze niech każdy oceni, ale zanim gracze ogarną wszystkie zmiany minie kilka tygodni.


Tue Jun 28, 2016 8:06 am
Profile

Joined: Tue Jun 28, 2016 9:08 am
Posts: 1
Reply with quote
Post Re: Informacje o grze
Kurcze, mam taki problem: jak włączam grę to cały czas jest skanowanie 0% 0.0 MB/0.0 MB. Próbowałem odczekać trochę , wyłączałem komputer i włączałem i nic.


Tue Jun 28, 2016 9:14 am
Profile
User avatar

Joined: Thu Oct 24, 2013 6:20 pm
Posts: 46
Reply with quote
Post Re: Informacje o grze
Każdy tak ma :lol: Jedynie pozostaje nam czekac az ktos z Rosji sie o tym dowie i zaczna cos z tym robic :D


Tue Jun 28, 2016 9:24 am
Profile
User avatar

Joined: Fri Aug 23, 2013 8:56 pm
Posts: 939
Location: Poland
Reply with quote
Post Re: Informacje o grze
-ink- wrote:
Wg mnie większość zmian nie była potrzebna. Tutorial lepszy, ale wątpię żeby ktoś się z niego nauczył, niestety. Gra na niskich poziomach została bardzo urozmaicona, przykładowo pierścień nieśmiertelności czy doskok już na 5 ;) Na większości klas nie wiadomo co wybierać. I jeszcze mapa w nowym trybie, bardzo ładna. No i te zmiany na plus.

Ale po co było się czepiać many i energii to ja nie rozumiem. A z zarazą inka to już przesada. Po co komu umiejętność, która nie potrafi zabić? Wiem, że była bardzo mocna, ale bez przesady, wystarczyło tylko zmniejszyć obrażenia czy zwiększyć koszt i już. To teraz czekam na to aż wysysanie też nie będzie zabijało, i w sumie wiele innych umiejętności nie, bo po co? Niech nie zabija działo kanoniera, dobicie berserkera i inne tego typu zbyt silne umiejętności. Bo przecież jeśli się przez nie ginie to są za silne i trzeba to zmienić! :D Kolejną wadą aktualizacji jest pasek HP u wrogów. U konstrukcji powinien zostać, ale u graczy musi być zlikwidowany, bo to jak dla mnie zbyt duże ułatwienie i przez to Panzar za bardzo upodabnia się do innych gier. Teraz czekać tylko na minimapę...

No cóż, na pewno wiele się zmieniło. Lepsze/gorsze niech każdy oceni, ale zanim gracze ogarną wszystkie zmiany minie kilka tygodni.

zgadzam się co do pierwszego akapitu (poza tutorialem który przynajmniej porównywalnie do dawnego jest o niebo nieba nieba nieba lepszy - o ile mowa o "sesji treningowej" bo nie miałem okazji zakładać nowej postaci od dłuższego czasu).

Nie rozumiem o co Ci chodzi z plagą, w czym jest problem o-O jedyna zmiana jaką widzę to to że można teraz ją "włączyć" w ruchu oraz że ma zwiększony cd. Ten 1 exp nie wiem czy cokolwiek zauważalnie zmienia, zależy ile teraz to kosztuje cp. No i jeszcze jest jej buffik względem healera.

Ink jest op, wiadome od zawsze. Nerfić ile się da ^^

Z tym hp też trochę szkoda.:(


Tue Jun 28, 2016 8:44 pm
Profile

Joined: Tue Jan 26, 2016 12:33 pm
Posts: 7
Reply with quote
Post Re: Informacje o grze
Xylar wrote:
-ink- wrote:
Wg mnie większość zmian nie była potrzebna. Tutorial lepszy, ale wątpię żeby ktoś się z niego nauczył, niestety. Gra na niskich poziomach została bardzo urozmaicona, przykładowo pierścień nieśmiertelności czy doskok już na 5 ;) Na większości klas nie wiadomo co wybierać. I jeszcze mapa w nowym trybie, bardzo ładna. No i te zmiany na plus.

Ale po co było się czepiać many i energii to ja nie rozumiem. A z zarazą inka to już przesada. Po co komu umiejętność, która nie potrafi zabić? Wiem, że była bardzo mocna, ale bez przesady, wystarczyło tylko zmniejszyć obrażenia czy zwiększyć koszt i już. To teraz czekam na to aż wysysanie też nie będzie zabijało, i w sumie wiele innych umiejętności nie, bo po co? Niech nie zabija działo kanoniera, dobicie berserkera i inne tego typu zbyt silne umiejętności. Bo przecież jeśli się przez nie ginie to są za silne i trzeba to zmienić! :D Kolejną wadą aktualizacji jest pasek HP u wrogów. U konstrukcji powinien zostać, ale u graczy musi być zlikwidowany, bo to jak dla mnie zbyt duże ułatwienie i przez to Panzar za bardzo upodabnia się do innych gier. Teraz czekać tylko na minimapę...

No cóż, na pewno wiele się zmieniło. Lepsze/gorsze niech każdy oceni, ale zanim gracze ogarną wszystkie zmiany minie kilka tygodni.

zgadzam się co do pierwszego akapitu (poza tutorialem który przynajmniej porównywalnie do dawnego jest o niebo nieba nieba nieba lepszy - o ile mowa o "sesji treningowej" bo nie miałem okazji zakładać nowej postaci od dłuższego czasu).

Nie rozumiem o co Ci chodzi z plagą, w czym jest problem o-O jedyna zmiana jaką widzę to to że można teraz ją "włączyć" w ruchu oraz że ma zwiększony cd. Ten 1 exp nie wiem czy cokolwiek zauważalnie zmienia, zależy ile teraz to kosztuje cp. No i jeszcze jest jej buffik względem healera.

Ink jest op, wiadome od zawsze. Nerfić ile się da ^^

Z tym hp też trochę szkoda.:(


O plagę chodzi o to, że ma zmienione działanie. Tzn działa tak jak dawniej, ale już nie może zabić. Przynajmniej z tego co testowałem w bitwie treningowej, wybierałem ofiary z małą ilością życia, rzucałem zarazę i za każdym razem wynik był taki sam - przerwała działanie, bez względu na to ile sekund wcześniej działała. Heh rozumiem że za obrażenia też dostanie się punkty, ale to nie to samo co zabicia. A przecież jest (czy może było) tyle sposobów żeby nie zginąć od plagi. Może na PvP ma zabójcze działanie, tylko na bitwie treningowej coś nie działa, nie wiem, nie próbowałem, bo nie chciało mi się marnować punktów na coś co nie potrafi zabić.

Choć mimo to inkiem gra mi się lepiej niż przed aktualizacją. Może to dlatego, że szybciej ogarnąłem zmiany niż przeciwnicy. Gunner z 250 ef więcej nie jest już takim problemem. Golem w końcu został osłabiony, choć wg mnie działanie czasowe konstrukcji jest beznadziejnym pomysłem, ale lepsze to niż nic. Teraz żeby zmniejszyli kąt obrotu działa i byłoby idealnie.


Wed Jun 29, 2016 6:50 am
Profile
User avatar

Joined: Fri Aug 23, 2013 8:56 pm
Posts: 939
Location: Poland
Reply with quote
Post Re: Informacje o grze
Kąt ten był zwiększony dość niedawno więc raczej nie pójdzie to w drugą stronę prędko.
Jakie niby są te sposoby żeby nie zginąć od plagi? :) Nie dać się zarazić. 6 z 8 teammate'ów zwykle jednak "nie wie" że mogą zarazić swoich kolegów. Nie wspomnę o trupach.

Pograj dłużej jakąkolwiek inną postacią, a zgodzisz się że nie ma i pewnie nigdy nie będzie powodu do narzekania na nerfienie (o którym w tym przypadku nie ma właściwie mowy) inka.

Nie wiem, nawet jeśli plaga miałaby zostawiać 1hp - co za różnica? Zdecydowanie lepiej tak niż kiedy pijesz potkę idealnie w czas a okazuje się że jednak zginąłeś, i że straciłeś potkę:)


Wed Jun 29, 2016 5:25 pm
Profile
User avatar

Joined: Fri Jun 20, 2014 9:54 pm
Posts: 65
Reply with quote
Post Re: Informacje o grze
nie wiem, do dziwnych rzeczy się przyczepiacie.
dla mnie największym gównem jakie zrobili to zmiana skilla berserka, który wcześniej dawał 10% atack speeda, a teraz leczy i jest totalnie bezuzyteczny, jakby tego bylo malo to nie mozna go zastąpić innym skillem.


Wed Jun 29, 2016 6:07 pm
Profile
User avatar

Joined: Mon Jun 02, 2014 11:09 pm
Posts: 416
Location: Poland!
Reply with quote
Post Re: Informacje o grze
Teraz jest pasywka +10%, nie?

_________________
Panzar... Panzar Boy.. Panzar! Hahaha!
    Bum Tararara! Za oknami noc!
    Czego chcesz dziewczyno, ja wiem - Panzara!
    Bum Badiradira! Chodź kochanie, chodź!
    Nie bój, nie bój się Panzara, oo!


Wed Jun 29, 2016 6:21 pm
Profile
Display posts from previous:  Sort by  
Reply to topic   [ 548 posts ]  Go to page Previous  1 ... 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53 ... 55  Next

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 7 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software for PTF.