PANZAR Forum
http://forum.panzar.gamepower7.com/

Informacje o grze
http://forum.panzar.gamepower7.com/viewtopic.php?f=70&t=11260
Page 54 of 55

Author:  Rin the Hateful [ Tue Nov 29, 2016 9:54 pm ]
Post subject:  Re: Informacje o grze

Update by dali jakiś :/

Author:  Karenira [ Fri Dec 02, 2016 7:43 pm ]
Post subject:  Re: Informacje o grze

Informacje o patchu 42 w postaci oficjalnego streamu:

phpBB [video]

Author:  Rin the Hateful [ Sat Dec 03, 2016 12:01 pm ]
Post subject:  Re: Informacje o grze

O kurde, ten kanonier na tronie xD

Author:  Karenira [ Wed Dec 14, 2016 9:07 am ]
Post subject:  Re: Informacje o grze

Nowy patch w języku angielskim:

phpBB [video]

Author:  Karenira [ Fri Dec 16, 2016 9:58 pm ]
Post subject:  Re: Informacje o grze

19 grudnia nastąpi przerwa w dostawie Panzara i pojawi się patch 42, a w nim:

  • Maksymalna ilość graczy w drużynie została zmniejszona z 8 do 3 graczy.
  • Całkowicie przekomponowano mapy PvE. Ilość osób w drużynie na PvE została zmniejszona z 6 do 5 graczy.
  • Dodano specjalne skrzynie do zdobycia wyłącznie na mapach PvE.
  • Dodano nowy typ samouczka - gracze vs boty, dla postaci od 5 do 10 poziomu.
  • Wprowadzono dzienne zadania do zrealizowania w trybach PvP i PvE.
  • Dodano możliwość oglądania streamów bezpośrednio w kliencie gry.
  • Dodano nowe bannery, emblematy i akcesoria.
  • Dodano tematyczne trony z możliwością używania ich w bitwie.
  • Podczas ulepszania przedmiotów dokładnie widać w jakim stopniu zwiększone są współczynniki dzięki wyświetlaniu wartości ulepszeń.
  • Dodano skórki na tarczę tanka i kadzidło paladyna.
  • Zbalansowano umiejętności i ich koszt dla poziomów 1-20.
  • Ubieralne przedmioty (w tym eliksiry i bannery) nie wchodzą w interakcję z postacią - nie kolidują z animacjami ruchu postaci i konstrukcjami krasnoludów.
  • Skille takie jak lód na ziemi, skyfire oraz płomień inkwizytora są podświetlone: jeśli efekt wywołał sojusznik - na niebiesko, a jeśli wróg - na czerwono.
  • Umożliwiono dostęp do wielu miejsc na mapach, które dotąd były niedostępne.
  • Wprowadzono możliwość usunięcia bazowych umiejętności z paska umiejętności i zastąpienia ich dowolnymi innymi, zgodnie z wolą gracza.
  • Otrzymanie wyróżnienia za ukończenie trybu PvE pozwoli na uzyskanie dodatkowego łupu.
  • Umożliwiono zmianę zestawu umiejętności podczas gry, bez konieczności poniesienia śmierci przez postać.
  • Zmieniliśmy nagrody w Kole Czterech Bóstw: amulety zostały zastąpione kluczami do skrzyń podróżnych w liczbie 1-5 w zależności od ilości dni pod rząd w grze.

Umiejętności i zdolności:

Lodowa wiedźma
  • Mechanizm zamieci śnieżnej został zmieniony - teraz wiedźma mrozi wrogów tylko przed sobą.
  • Dodatkowo pojawiła się za to możliwość poruszania podczas korzystania z zamieci śnieżnej.
  • Koszt energii potrzebnej do użycia lodowego sopla został zredukowany z 15 do 1.
  • I oczywiście dodaliśmy możliwość poruszania się podczas strzelania z sopli.
  • Liczba punktów klasowych otrzymywanych za trafienie soplem została zredukowana o 15%.
  • Drugi oddech został zmieniony - teraz przywraca zdrowie wiedźmie i znajdującym się w pobliży sojusznikom.
  • Krzyk syreny teraz oddziałuje także na zamrożone konstrukcje.
  • Ilość energii niezbędna do aktywacji mrożenia została zmniejszona z 20 do 15 punktów.

Siostra ognia
  • Usunięto medytację.
  • Zamiast tego pojawiła się nowa umiejętność - ferwor walki - siostra znacząco zwiększa prędkość strzałów, przy jednoczesnym spadku ilości zadawanych obrażeń.
  • Tutaj także zmieniono drugi oddech - siostra przywraca zdrowie sobie i pobliskim sojusznikom.
  • I oczywiście także pojawiła się możliwość strzelania w ruchu.
  • Ilość energii potrzebnej do wystrzelenia pocisku została zredukowana z 15 do 1.
  • Obrażenia zadawane przez ogień zostały zredukowane o 10%.
  • Ilość punktów klasowych otrzymywanych za skuteczne trafienie kulą ognia została zredukowana o 10%.
  • Zmieniono koszt odskoku z 7 punktów klasowych do 40 punktów energii.

Kanonier
  • Obrażenia zadane przez wymianę luf, których nie można zablokować, zostały zwiększone z 20 do 50%.
  • Czas przeładowania wymiany luf został zmieniony i wynosi teraz 40 sekund.
  • Teleportacja krasnoludka działa teraz bez opóźnienia.

Saper
  • Teleportacja krasnoludka działa teraz bez opóźnienia.

Inkwizytor
  • Koszt użycia ran szarpanych został zwiększony z 5 do 10 punktów klasowych.
  • Czas trwania ran szarpanych został zmniejszony z 14 do 7 sekund.
  • Rany szarpane zadają teraz obrażenia większe o 20%.

Berserker
  • Czas zakończenia superataku został przyspieszony o 0,8 sekundy.
  • Dodano nową zdolność - Brain Basher (Młot) - gwałtowny wypad do przodu z jednoczesnym atakiem wrogów.
  • O 12% zmniejszono obrażenia zadawane superatakiem.
  • Obrażenia zwiększane przez szał berserka zostały zmniejszone: z 8 do 5 na 1 poziomie i z 11,5 do 8 na drugim.
  • Obrażenia zadawane przez miażdżący cios i potężne przepchnięcie zostały zwiększone o 14%.

Paladyn
  • Teraz udane użycie wskrzeszenia daje wszystkim wskrzeszonym zabezpieczenie przed śmiercią trwające 0,5 sekundy.
  • Kadzidło zdrowia i kadzidło energii zostały połączone w nową zdolność - kadzidło Chimery.
  • Teraz oczyszczenie uwalnia także spod wpływu krzyku tanka.
  • Krąg nieśmiertelności ma teraz czas odnawiania równy 60 sekund.
  • Wskrzeszenie ma teraz czas odnawiania równy 60 sekund.
  • Czas trwania świętej zbroi został skrócony z 10 do 7 sekund.
  • Paladyn nie zużywa już energii podczas leczenia.
  • Podczas używania leczenia jest teraz całkowicie pokryty kolorem określającym ilość utraconego zdrowia.

Tank
  • Przykro nam, ale usunęliśmy szał bitewny.
  • Ale oczywiście dodaliśmy nową zdolność - złą tarczę - tank atakuje wrogów tarczą, odpychając ich i zadając im obrażenia.
  • Teraz postacie przewrócone taranem otrzymują drobne obrażenia od upadku.
  • Ulepszyliśmy widoczność magicznej tarczy na dobrym i najlepszym ustawieniu graficznym.
  • Eksplozja beczki z prochem nie zużywa energii Magicznej tarczy. Teraz tan otrzymuje małą ilość doświadczenia za blokowanie wrogich umiejętności magiczną tarczą.

Poprawki:
  • Naprawiliśmy błąd, przez który uderzenie w bok przez wymienione lufy zadawało podwójne obrażenia.
  • Naprawiliśmy błędne animacje wiru wojny i krzyku syreny.
  • Naprawiono błąd niedziałającej wymiany luf, gdy zostały one dobudowane w czasie gdy działo było przegrzane.
  • Naprawiono błąd nie otwierającego się okna czatu podczas bitwy.
  • Naprawiono błąd, przez który na mapach typu oblężenie oraz konwój dodawany czas był umieszczany niepoprawnie jeśli punkt kontrolny był przejmowany w tym samym momencie gdy czas wyznaczony na grę dobiegał końca.
  • Naprawiono błąd powodujący, że ogień inkwizytora jest niewidoczny.

Author:  Xylar [ Sat Dec 17, 2016 12:48 am ]
Post subject:  Re: Informacje o grze

Kurde jak przeczytałem zmiany u lodowej to boję się zaglądać dalej. Ta gra tak się zmieniła.. O_o

Author:  notohop [ Sat Dec 17, 2016 2:02 pm ]
Post subject:  Re: Informacje o grze

jak zwykle kop w dupe dla inq i czy ja dobrze rozumiem berq bedzie krocej wykonywal pa o prawie sekunde? to nie przesada? kiedy w koncu krasnala naprawia bo jak pa robi to nie mozna go trafic wtedy, ciekawy jestem jak bedzie w praktyce ale z tego co pisza przypuszczam ze inq nie poradzi juz sobie nawet z ognista

Author:  Rin the Hateful [ Sat Dec 17, 2016 2:46 pm ]
Post subject:  Re: Informacje o grze

Ty to kopem nazywasz? Raczej mały pstryczek w nos

Author:  Karenira [ Tue Dec 20, 2016 8:24 pm ]
Post subject:  Re: Informacje o grze

Jutrzejsza aktualizacja:

  • Poprawiono mechanizm celowania przy strzale ze śrutu.
  • Poprawiono szósty slot Koła Czterech Bóstw - teraz zawiera on klucze do skrzyń zamiast amuletów - jak miało być od początku.
  • Naprawiono błąd w wyniku którego mini-bossowie na mapach PvE mogli przewracać się na lodzie.
  • Wprowadzono maksymalna wartość efektywności - wynosi ona około 5500.
  • Naprawiono błąd z dziennymi zadaniami dla postaci na poziomach 20-25.

Author:  Karenira [ Wed Dec 21, 2016 3:56 pm ]
Post subject:  Re: Informacje o grze

Kolejny patch już jutro (czwartek) a w nim:

  • Ilość punktów klasowych za udane trafienie fireballem została zredukowana z 2.2 do 2.
  • prędkość obrotu kamery podczas użycia nowego skilla berserkera została zwiększona.
  • Prędkość kopniaka i uderzenia z pominięciem bloku została zwiększona o 10%.
  • Dodano dodatkowy czas odpalania mrożenia przez lodową. Zmienił się również sposób wyświetlania działania tej umiejętności.
  • Naprawiono błąd w wyniku którego efekt zamrożenia nie był poprawnie zsynchronizowany z kierunkiem mrożenia.
  • Naprawiono błąd w wyniku którego niektórzy NPC nie zawsze pojawiali się na mapach PvE.
  • Naprawiono błąd w wyniku którego gracze nie zawsze otrzymywali nagrody za pomyślne ukończenie trybu PvE.
  • Czas przechwytywania punktów kontrolnych przez jednego gracza na mapach PvE został zredukowany z 35 do 20 sekund.

Page 54 of 55 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/