19 grudnia nastąpi przerwa w dostawie Panzara i pojawi się patch 42, a w nim:
- Maksymalna ilość graczy w drużynie została zmniejszona z 8 do 3 graczy.
- Całkowicie przekomponowano mapy PvE. Ilość osób w drużynie na PvE została zmniejszona z 6 do 5 graczy.
- Dodano specjalne skrzynie do zdobycia wyłącznie na mapach PvE.
- Dodano nowy typ samouczka - gracze vs boty, dla postaci od 5 do 10 poziomu.
- Wprowadzono dzienne zadania do zrealizowania w trybach PvP i PvE.
- Dodano możliwość oglądania streamów bezpośrednio w kliencie gry.
- Dodano nowe bannery, emblematy i akcesoria.
- Dodano tematyczne trony z możliwością używania ich w bitwie.
- Podczas ulepszania przedmiotów dokładnie widać w jakim stopniu zwiększone są współczynniki dzięki wyświetlaniu wartości ulepszeń.
- Dodano skórki na tarczę tanka i kadzidło paladyna.
- Zbalansowano umiejętności i ich koszt dla poziomów 1-20.
- Ubieralne przedmioty (w tym eliksiry i bannery) nie wchodzą w interakcję z postacią - nie kolidują z animacjami ruchu postaci i konstrukcjami krasnoludów.
- Skille takie jak lód na ziemi, skyfire oraz płomień inkwizytora są podświetlone: jeśli efekt wywołał sojusznik - na niebiesko, a jeśli wróg - na czerwono.
- Umożliwiono dostęp do wielu miejsc na mapach, które dotąd były niedostępne.
- Wprowadzono możliwość usunięcia bazowych umiejętności z paska umiejętności i zastąpienia ich dowolnymi innymi, zgodnie z wolą gracza.
- Otrzymanie wyróżnienia za ukończenie trybu PvE pozwoli na uzyskanie dodatkowego łupu.
- Umożliwiono zmianę zestawu umiejętności podczas gry, bez konieczności poniesienia śmierci przez postać.
- Zmieniliśmy nagrody w Kole Czterech Bóstw: amulety zostały zastąpione kluczami do skrzyń podróżnych w liczbie 1-5 w zależności od ilości dni pod rząd w grze.
Umiejętności i zdolności:
Lodowa wiedźma
- Mechanizm zamieci śnieżnej został zmieniony - teraz wiedźma mrozi wrogów tylko przed sobą.
- Dodatkowo pojawiła się za to możliwość poruszania podczas korzystania z zamieci śnieżnej.
- Koszt energii potrzebnej do użycia lodowego sopla został zredukowany z 15 do 1.
- I oczywiście dodaliśmy możliwość poruszania się podczas strzelania z sopli.
- Liczba punktów klasowych otrzymywanych za trafienie soplem została zredukowana o 15%.
- Drugi oddech został zmieniony - teraz przywraca zdrowie wiedźmie i znajdującym się w pobliży sojusznikom.
- Krzyk syreny teraz oddziałuje także na zamrożone konstrukcje.
- Ilość energii niezbędna do aktywacji mrożenia została zmniejszona z 20 do 15 punktów.
Siostra ognia
- Usunięto medytację.
- Zamiast tego pojawiła się nowa umiejętność - ferwor walki - siostra znacząco zwiększa prędkość strzałów, przy jednoczesnym spadku ilości zadawanych obrażeń.
- Tutaj także zmieniono drugi oddech - siostra przywraca zdrowie sobie i pobliskim sojusznikom.
- I oczywiście także pojawiła się możliwość strzelania w ruchu.
- Ilość energii potrzebnej do wystrzelenia pocisku została zredukowana z 15 do 1.
- Obrażenia zadawane przez ogień zostały zredukowane o 10%.
- Ilość punktów klasowych otrzymywanych za skuteczne trafienie kulą ognia została zredukowana o 10%.
- Zmieniono koszt odskoku z 7 punktów klasowych do 40 punktów energii.
Kanonier
- Obrażenia zadane przez wymianę luf, których nie można zablokować, zostały zwiększone z 20 do 50%.
- Czas przeładowania wymiany luf został zmieniony i wynosi teraz 40 sekund.
- Teleportacja krasnoludka działa teraz bez opóźnienia.
Saper
- Teleportacja krasnoludka działa teraz bez opóźnienia.
Inkwizytor
- Koszt użycia ran szarpanych został zwiększony z 5 do 10 punktów klasowych.
- Czas trwania ran szarpanych został zmniejszony z 14 do 7 sekund.
- Rany szarpane zadają teraz obrażenia większe o 20%.
Berserker
- Czas zakończenia superataku został przyspieszony o 0,8 sekundy.
- Dodano nową zdolność - Brain Basher (Młot) - gwałtowny wypad do przodu z jednoczesnym atakiem wrogów.
- O 12% zmniejszono obrażenia zadawane superatakiem.
- Obrażenia zwiększane przez szał berserka zostały zmniejszone: z 8 do 5 na 1 poziomie i z 11,5 do 8 na drugim.
- Obrażenia zadawane przez miażdżący cios i potężne przepchnięcie zostały zwiększone o 14%.
Paladyn
- Teraz udane użycie wskrzeszenia daje wszystkim wskrzeszonym zabezpieczenie przed śmiercią trwające 0,5 sekundy.
- Kadzidło zdrowia i kadzidło energii zostały połączone w nową zdolność - kadzidło Chimery.
- Teraz oczyszczenie uwalnia także spod wpływu krzyku tanka.
- Krąg nieśmiertelności ma teraz czas odnawiania równy 60 sekund.
- Wskrzeszenie ma teraz czas odnawiania równy 60 sekund.
- Czas trwania świętej zbroi został skrócony z 10 do 7 sekund.
- Paladyn nie zużywa już energii podczas leczenia.
- Podczas używania leczenia jest teraz całkowicie pokryty kolorem określającym ilość utraconego zdrowia.
Tank
- Przykro nam, ale usunęliśmy szał bitewny.
- Ale oczywiście dodaliśmy nową zdolność - złą tarczę - tank atakuje wrogów tarczą, odpychając ich i zadając im obrażenia.
- Teraz postacie przewrócone taranem otrzymują drobne obrażenia od upadku.
- Ulepszyliśmy widoczność magicznej tarczy na dobrym i najlepszym ustawieniu graficznym.
- Eksplozja beczki z prochem nie zużywa energii Magicznej tarczy. Teraz tan otrzymuje małą ilość doświadczenia za blokowanie wrogich umiejętności magiczną tarczą.
Poprawki:
- Naprawiliśmy błąd, przez który uderzenie w bok przez wymienione lufy zadawało podwójne obrażenia.
- Naprawiliśmy błędne animacje wiru wojny i krzyku syreny.
- Naprawiono błąd niedziałającej wymiany luf, gdy zostały one dobudowane w czasie gdy działo było przegrzane.
- Naprawiono błąd nie otwierającego się okna czatu podczas bitwy.
- Naprawiono błąd, przez który na mapach typu oblężenie oraz konwój dodawany czas był umieszczany niepoprawnie jeśli punkt kontrolny był przejmowany w tym samym momencie gdy czas wyznaczony na grę dobiegał końca.
- Naprawiono błąd powodujący, że ogień inkwizytora jest niewidoczny.
|