View unanswered posts | View active topics It is currently Tue Apr 16, 2024 12:57 pm



Reply to topic  [ 4 posts ] 
Jak poprowadzic skille ??? 
Author Message

Joined: Mon Aug 19, 2013 6:39 pm
Posts: 2
Reply with quote
Post Jak poprowadzic skille ???
Dopiero zaczynam przygode z ta postacia :
Arqebuzer
Teleport
Pathfinder
Totem
Totem
Barrier


Sat Aug 31, 2013 9:49 am
Profile
User avatar

Joined: Wed Aug 14, 2013 1:14 am
Posts: 161
Location: Great Family
Reply with quote
Post Re: Jak poprowadzic skille ???
Poziom 1. Totem
Poziom 2. Teleport (1)
Poziom 3. Pathfinder
Poziom 4. Buckshot
Poziom 5. Barrier
Poziom 6. Trap (1)
Poziom 7. Trap (2)
Poziom 8. Teleport (2)
Poziom 9. Arquebus

_________________
My other characters description:
GUN- I named him Armatte Baggins, which means little man with a big gun
FIRE- I named her Greta Soft, because you can freely stand on her skyfire
SAP- He's a Baguette Maker, knowing that full warrior is a strong warrior


Sat Aug 31, 2013 3:52 pm
Profile
User avatar

Joined: Wed Aug 21, 2013 1:08 pm
Posts: 20
Reply with quote
Post Re: Jak poprowadzic skille ???
Moim zdaniem buckshot możesz sobie podarować. Na wyższych levelach szkoda class pointow. Lepiej przeznaczyć je na miny, hammera lub mortar.

_________________
[list=][/list]Clan leader of Exclusive.
Characters:
TizFrost 30lvl
TizTank 30lvl
TizSapper 30lvl
TizBers 30vl


Tue Sep 24, 2013 12:21 pm
Profile

Joined: Thu Oct 24, 2013 2:28 am
Posts: 3
Reply with quote
Post Re: Jak poprowadzic skille ???
Właśnie rozpoczynam przygodę z Panzar jako Saper i z braku większej ilości danych na jego temat podszedłem do niego uniwersalnie od strony umiejętności i zastanawiam się co o tym sądzicie:

Łącznie po uzyskaniu maksymalnego poziomu, będziemy posiadać 19 punktów umiejętności do rozdania w ołtarzu.
Wszystkich umiejętności mamy 30 z czego pierwszy zostaje wydany na Totem (lvl1).
Po wyliczeniu różnicy pozostaje nam 10 umiejętności, w które nie rozdamy punktów, więc zamiast zastanawiać się, które umiejętności są potrzebne, pozbędę się tych, których nie będę aż tak potrzebował. Za główny cel postawiłem sobie dojść do umiejętności Moździerz, więc automatycznie umiejętności: Mina przeciwpiechotna 2, Bariera 3, Pułapka 4, Sztuka kowalska 3 i Najeźdźca odpadają ze względu na wymagany poziom umiejętności 19. Pozostaje nam 5 umiejętności do odrzucenia. Wyrzucam Sztukę kowalstwa 1 i 2, ponieważ dają mi jedynie krótszy czas tworzenia, i ulepszania w kuźni na czym mi kompletnie nie zależy. Teraz pozostaje nam tylko 3 umiejętności i tutaj pewien spór wewnętrzny i proponowane odrzucenia:

1)
- Zwiadowca (lepiej dać ten punkt w inżyniera który daje więcej bonusów)
- Śrut 2
- Śrut 3

2)
- Zwiadowca (lepiej dać ten punkt w inżyniera który daje więcej bonusów)
- Pułapka 3
- Śrut 3
Umiejętność arkebuza nie zabiera many, a wszystkie inne tak, co może być później problematyczne.

3) Pozostaje już kombinacja Umiejętności pułapki i arkebuza bez zwiadowcy, bo wydam na niego punkt. np.:
- Pułapka 3
- Śrut 2
- Śrut 3

Jakieś sugestie, rady, inne propozycje?


Thu Oct 24, 2013 2:48 am
Profile
Display posts from previous:  Sort by  
Reply to topic   [ 4 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software for PTF.